Monday 10 December 2012

Seluar Tidur @ CAIS

Aku tak tahu apa nak jadi dengan aku malam ni
Ada kawan aku ni ajakla aku buat TMM@kuiz BI kt CAIS aka laibri UNIMAS
Walaupun agak mlm aku pegila jugak...drpd buang mse dlm bilik dok melangut...ape pekdah ann

So aku bersiapla dgn se-express yg mungkin
Aku sarung jelah pashmina sbb sng tak yah gosok..tudung bawal aku sme tak gosok lgy
Pastu aku keluarla bilik dgn penoh konpidenny..aiceehh..CAIS je pon nak melaram cam mak datin gitu

Sampai CAIS je aku terus masuk tandas sebab aku rse ade sumthing wrong kat aq
Aku pndg diri aku atas bawah kat cermin..mak aihh
Aku pakai seluar tido kot..aiishh..ats da mcm Yuna..tbe2 kat bwh cm bibik nk pegi pasar
Dahlah seluar kaler kelabu shit-dog...lusuh lak tuh

Cepat2 aku masuk blk komputer buat TMM@kuiz BI...
Tak bangun2 aku dari tmpt duduk tuu..
Kawan aku pon tak perasan spnjg prjlnn kitorg pegy CAIS td..sbb jalan gelap an
Aku tanye kawan aku obvious ke seluar tido aku...die angguk je..

Tbe2 hidung aku buat hal lak
Time ni jugaklahh hingus nak terkeluarlahh..nak terbersinlahh...mse lapang xde lak
Terpaksalah aku bgon pergi toilet..mmg aku jln speed pnyelaahh pasai nak sorok sluaq cute aku nih.. 
Kluar toilet lak..aq brsntntg ngn crush aq..ahmagad itu malu okeeeyhhh (pdhal dy tak kesah pon)
Wlaupon dye x thu aq crush dye..tp itu tlh mnjatuhkn mrtbt aku sbgai seorg prmpuan (OK itu over)




No comments:

Post a Comment