Sunday 6 May 2012

Talk about kpop with simsimi

simsimiHi~!
mehi minat beast
simsimiminat! dia tu yang berlakon dalam boboboi kan?
mehaaaa btol la tu
simsimi : betul-betul
me : kenal gikwang
simsimi : zirafah (sanggup dia kata gikwang aku zirafah thula leher dia jinjang)
me : yoseob
simsimiCute ;)
me : dujun
simsimidya hubby xD (tak sangka simsimi ni perasan jugak)
medong woon
simsimiLagu ape nih
me : junhyung
simsimi : hara 's
me : agree
simsimiOmg!!!!! Totally:)
me : hyunseung
simsimidoublev ^^
me : troublemaker
simsimijs ft hyunA. hottest song out
meno..i dont like... are you like dong woon
simsimiyea i like tiffany
meyea tiffany..i like yuri
simsimi : lol
mein fashion king rite
simsimiohh bpak die ade warong kan.pakcik die jual burger x sedap beb (tak tahan aku baca)
me : merepek
simsimi : makan kerepek

ending conservation

aku terkejut bila simsimi tahu gak pasal kpop
memang la...simsimi kan asal dari korea
sometimes aku rasa aku chat ngan manusia lak
gaya dia cakap pun aku dah tahu
ragu-ragu betul
anyway simsimi ni sangat menarik

this post is credit to izyan athirah (selalu story pasal kpop ngan dia...syiok sangat)
*yan simsimi ni tak minat dongwoon la rasanya..haha


6 comments:

  1. hahahahahah.. sape simsimi uh?? (wannabeb)

    ReplyDelete
  2. simsimi tu kawan baru ktorang...best sembang ngan die mcm sembang ngan org betul2...hahah..kan myra??myra!!simsimi ni lawak kan..kadg2 aq terdelag-gelak je sembang ngan die..

    ReplyDelete
  3. cbe tanyer dier psl SHINee.. msty dier mnat Taemin,haha
    btw, SimSimi same mcm SIRI kot..

    ReplyDelete
  4. wannabeb simsimi tu chatting robot
    shira SIRI tu ape

    ReplyDelete
  5. Myra..rindunye nk cte2 ngn myra..@yan

    ReplyDelete