Friday 6 July 2012

I Wish I Was A Photographer


Assalamualaikum


Baru-baru ni aku ada usha satu blog

Memang blog dia osem gile

Aku tak pernah boring baca blog dia

Padahal aku baca entri blog aku sendiri pun da buhsan

Ada satu entri kat blog dia sangat best
Entri tu cerita pasal gambar-gambar kreatif

Dulu aku suka sangat tangkap gambar
Pantang kalau nampak kamera mesti ada je yang nak tangkap
Kan Siti Nabila...
Sampailah satu peristiwa membuatkan aku makin malas and maybe fobia kot nak tangkap gambar
Asal tengok kamera je teringat peristiwa
aish sadis tol


Berbalik pada tajuk asal 
Aku kagum gila dengan seorang photographer
Dia sangatlah kreatif
Gambar-gambar yang dia tangkap semua unik-unik
Nama jurugambar tu  Jason Lee



Gambar kreatif kanak-kanak di bawah ni ditangkap sendiri oleh bapa diorang , Jason Lee

Bapa diorang ni bekerja sebagai wedding photographer

Kebanyakkan gambar-gambar kreatif ni semua idea daripada anak dia sendiri
Kristin,8 n Kayla,5

Yeah tampal adik dia

Waaaa super mario...seyes kreatif

I'm flying w/o wing
but i'm flying with rocket voot..voot

Sengil Chukka Hamnida

AAAchhhomm..

Tak dapat ski kat salji..tangga pon jadikla

ngeh3

AAA cute sangat

Supadupa.cutey.mrvellous....waa i loyke

ni paling cute

Yeah main rounders dalam rumah

Goreng telur atas kepala pun jadikla

Kiss me beybeh

Yeah itu dia Jason Lee

Masterchef junior

Yeah I got ur teeth sis

Hoohhohoo..merry xmas

super intellignt

2 lil red riding hood

Yeah supa girl

Waaa penggosok baju yang trlebih OHSEM

Yeah tanam manusia

aiiiii geramnya


Nilah antara gambar yang paling aku suka
angry bird 


yeah rapunzel vs belle


penyamrn trbuke


sluurrrpppp

Yang ni lak antara gambar-gambar pelanggan Jason Lee

Haaaa amik ko


Gambar bayi pon dia tangkap
Yang ni pula gambar kreatif aku yang tak berapa jadi
Gambar-gambar ni sebenarnya diambil masa tahun 2009/2010

Waaa Nina kangen bangat sane loo
makn karipap pink jom!!!


Amy aq nak masukkan ko dalam poket aku..
special credit amy yg brade di Mexico(eh btol ke)
nnty smpai malaysia gitau aq


Hidung Yun yang cute ahakk




Meet my Wifey..ngeh3


Hye eberyone


At Bandung


Ngaaauummm....

I wish I was a photographer <3

















No comments:

Post a Comment